Szeretnénk felhívni a figyelmeteket arra, hogy amennyiben iPhone-otok, iPodotok, vagy iPadetek garanciális, úgy mindenképp egy Apple boltban kezdd a javíttatását, mert garanciában – amennyiben nem mostad ki például a telefonod – megcsinálják a készülékedet. Amennyiben nincs, vagy már lejárt a garancia, úgy jövünk képbe mi.

 

Mennyi a garancia és mire érvényes?

 

Valamennyi  javítási munkánkra természetesen garanciát vállalunk. Utángyártott és gyári alkatrészekkel is dolgozunk, minden esetben 10.000 Ft alatti munkadíjú javításokra 3 hónap, 10.000 és 20.000 Ft közötti javításokra 6 hónap teljeskörű garanciát adunk. A garanciát az általunk beszerelt alkatrészekre, illetve az általunk elvégzett munkákra vállalunk.

 

A javítást megelőzően és azt követően is elmondjuk neked a hiba forrását, annak részleteit, illetve magát a javítási műveletet annak érdekében, hogy tudd, hogy milyen szolgáltatás az, amit igénybe veszel. Fontos, hogy habár az Apple termékek kivételes minőségű termékek, ezek között is vannak eltérő szériák, melyek különféle típushibákkal rendelkeznek. Ezekről is tájékoztatunk téged annak érdekében, hogy tudd, hogy esetleg a következő időkben mire számíthatsz a készülékeddel kapcsolatban.

 

Mire nem vonatkozik a garancia?

 

Amenyiben az általunk elvégzett munkák után harmadik személy által szoftveres, vagy hardveres beavatkozások történnek az eszközökön, úgy garanciában nem tudjuk megoldani az egyes felmerülő újabb problémákat.

 

Egy jó tanács

 

Ha bár rengeteg leírás, blog van a neten arról, hogy szoftveres, illetve hardveres gondokat miképp kell otthon orvosolni, azt javasoljuk, hogy amennyiben olyan beavatkozásokra készülsz, amelyeket még nem csináltál, úgy inkább hozd el hozzánk a készüléked és bízd ránk a feladatot. Sok bosszúságtól és felesleges költségtől kímélheted meg magad azzal, ha hozzáértő kezekre bízod a feladatot.

 

Cím: Budapest, VII. kerület, Hutyra Ferenc u. 11-15. Külső Üzlet 2.

Nyitvatartás: H-SZ-P: 14-19 • K-CS: 10-17